شماره تماس ویراترکر: 025-33553000
الگو اس وی جی
راهنمای خرید دیتالاگر

راهنمای جامع خرید دیتالاگر

خرید دیتالاگر برای ثبت اطلاعات دما و رطوبت بار و محموله‌ های مواد غذایی و دارویی بسیار مهم و ضروری است و به همه صاحبین بار، فروشندگان، صادرکنندگان و شرکت‌ های حمل و نقل باری توصیه می‌ شود حتما از این دستگاه با ارزش استفاه کنند تا دچار خسارت نشوند.

برنامه‌ریزی برای مقدمات حمل و نقل بار و خرید دیتالاگر، اصلا اتلاف وقت یا هزینه نیست. در مسیرهای درون و برون شهری، احتمال دارد ماشین از مسیر اصلی منحرف بشود یا محموله به سرقت برود یا دما و رطوبت مواد داخل کانتینر و کامیون تغییر کند و مواد فاسد شود که در این صورت خسارت مالی زیادی به بار می آید. پس با خرید یک دیتالاگر همه کاره و باکیفیت از سرمایه‌ هایتان مراقبت کنید و بدون تحقیق دل به دریا نزنید!

راهنمای خرید دیتالاگر

اگر تصمیم دارید دیتالاگری را برای ارسال بارتان بخرید، اول به این نکته دقت کنید که حتما ابتدا انواع مختلف دیتالاگر را با هم مقایسه کنید تا متناسب با نیاز و بودجه‌ تان، یک مدل خوب را انتخاب کنید:

1.محیط مورد نظر

ابتدا باید مشخص کنید برای چه محیطی نیاز به دیتالاگر دارید:

سردخانه و انبار داروسازی، مواد غذایی، اجساد، حمل خون و اعضای بدن، مواد شیمیایی یا اتاق سرور در صنعت برق، الکترونیک، پتروشیمی و یا در کانتینر و کامیون‌ های حمل مواد غذایی، دارویی و پزشکی.

2.تعداد دیتالاگر مورد نیاز

ابعاد محیط مورد نظرتان چه قدر است. با توجه به این نکته، تعداد دیتالاگرها و سنسورهایی که نیاز دارید، مشخص می‌ شود.

3.میزان حافظه و باتری

بعضی دیتالاگرها عمر باتری طولانی دارن مثل دیتالاگرهایی که در سردخانه‌ ها و انبارها استفاده می‌ شوند اما بعضی دیگر عمر کوتاه‌ تری دارند مثلا یک تا سه ماهه. مانند دیتالاگرهایی که در بخش صادرات استفاده می‌شوند.

4.نوع پایش دیتالاگر

دیتالاگرها یعنی دستگاه‌ های ثبت‌کننده اطلاعات به چند دسته تقسیم می‌شوند:

الف)دیتالاگر دما

ب)دیتالاگر رطوبت

ج)دیتالاگر دما و رطوبت

د)دیتالاگر دما و رطوبت و ردیاب

ه)دیتالاگر فشار

5.با سیم یا بی‌سیم

امروزه بیشتر از دیتالاگرهای بی‌سیم استفاده می‌ شود زیرا دردسر کم‌ تری دارد و به راحتی در محیط مورد نظر نصب می‌ شود.

6.میزان خطا

دیتالاگری رو انتخاب کنید که کم‌ ترین میزان خطا رو در ثبت و گزارش اطلاعات محیط به شما بدهد. مثلا در دیتالاگر دما و رطوبت جی پی اس دار، معمولا تا حدود 5 متر خطای مکانی، مشکلی به وجود نمی آورد اما هر چه کم‌ تر باشد، بهتر است.

7.نحوه گزارش‌دهی

برای دریافت گزارش اطلاعات ثبت شده در دیتالاگر، باید در اپلیکشین یا سایت خود دیتالاگری که خریداری کردید، وارد بشوید و فرم‌ های مربوطه را پر کنید.

مثلا هر چند دقیقه یا ساعت اطلاعات را برای شما ارسال کند. همچنین اگر در جایی، به اینترنت دسترسی نداشته باشید، می‌توانید در فرم، مشخص کنید که اطلاعات از طریق اس ام اس به دستتان برسد.

8.پشتیبانی

یک شرکت سازنده و فروشنده دیتالاگر اگر معتبر و کارآمد باشد، طبیعتا یک تیم پشتیبانی آماده دارد که در صورت بروز هر گونه مشکلی، به سرعت راهنمایی می کنند.

تصور کنید دیتالاگری خریدید و داخل کانتینر نصب کردید و بار را به جاده سپردید اما میانه راه مشکلی پیش می آید و هر چه با پشتیبانی شرکت سازنده و فروشنده دیتالاگر تماس می‌ گیرید، پاسخ نمی‌ دهند. پس قبل از خرید محصول، به این نکته مهم توجه کنید!

بهترین دیتالاگر کدام است؟

اگر به نکات مهم در خرید دیتالاگر دقت کنید، به راحتی می‌ توانید تشخیص بدهید کدوم نوع دیتالاگر مناسب کار شما است.

کسانی که محموله‌ های مواد غذایی، لبنی و دارویی و پزشکی رو به شهر یا کشور دیگه ارسال می‌ کنند، دیتالاگری را انتخاب می‌کنند که علاوه بر سنجش و ثبت و گزارش دما و رطوبت داخل کانتینر و کامیون، موقعیت مکانی ماشین را نیز گزارش می‌دهد و مجهز به ردیاب است. چرا دیتالاگری که دارای جی پی اس است این قدر اهمیت دارد؟ چون شما دیگه نگران سرقت بار، از مسیر اصلی منحرف شدن کانتینر و طولانی شدن سفر نیستید و لحظه به لحظه از مکان ماشین حمل محموله مطلع هستید. دستگاه‌ های کمی در ایران، این ویژگی را توامان دارند مانند دیتالاگر ویراترکر.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید از هرگونه اتفاق ناگواری در مسیر پیشگیری و اعتماد مشتریان‌ تان رو جلب کنید، به شما توصیه می‌کنیم با خرید دیتالاگر دما و رطوبت، امنیت و سلامت محموله را تضمین کنید. می‌ توانید این امنیت و سلامت رو کامل‌ تر کنید و یک دیتالاگر ردیاب را انتخاب کنید تا از موقعیت بار هم مطلع باشید. ­

مقالات مرتبط

لطفا دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله‌های اخیر

  • ضرر و رسک استفاده نکردن از ترموگراف یا دیتالاگر

    ریسک های استفاده نکردن از ترموگراف

    ترموگراف وظیفه کنترل دما و رطوبت را بر عهده دارد و استفاده نکردن از آن، ریسک های زیادی همچون خرابی، فساد محصول و حتی سرقت کالا را در پی دارد.

  • اهمیت کنترل دما در حمل و نقل انواع مواد غذایی

    اهمیت بالای کنترل دما در حمل و نقل مواد غذایی

    کنترل دمای مواد غذایی در حمل و نقل بسیار مهم و ضروری است. هر زمان که صحبتی از حمل و نقل مواد غذایی به میان می آید، حفظ دمای مناسب یک نگرانی اصلی است. گزارشات جهانی نشان می دهد که سالانه مقادیر بسیار زیادی از مواد غذایی به دلیل عدم رعایت دمای مناسب در نگهداری […]

  • کد تعرفه گمرکی کالا- کد بین المللی کالا-hscode

    همه چیز درباره ی کد تعرفه گمرکی کالا یا HS CODE

    کد تعرفه گمرکی کالا یا HS CODE، زبان مشترک تجاری بین تمام کشروهای جهان است و مخفف HARMONIZED SYSTEM CODE و به معنای سیستم هماهنگ کننده است. HS CODE همچنین به معنای کد بین المللی کالا نیز شناخته می شود. این کد تعرفه کالا برای شناسایی و طبقه بندی هر چه بهتر کالاها صورت گرفت […]

  • مشکل و خرابی در سیستم سرمایشی ماشین یخچالدار

    7 خرابی رایج سیستم سرمایشی ماشین های یخچالدار

    سیستم سرمایشی ماشین یخچالدار، نقش بسیار موثری در سلامت بار دارد و هر گونه اختلالی در این سیستم می تواند به ضررهای سنگینی برای بار و کامیون منجر شود. ماشین های یخچالدار کاربردهای فراوانی در صنعت حمل و نقل محصولات فساد پذیر دارند. محصولاتی که به دما و رطوبت حساس هستند باید تحت دمای کنترل […]

login-user

نام خود را وارد کنید

شماره موبایل خود را وارد کنید

03:00

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

login-user

شماره موبایل خود را وارد کنید

03:00

سفارش خرید ترموگراف هوشمند ویراترکر برای مشاوره، پرسش سوالات و سفارش خرید ترموگراف ویراترکر می توانید با شماره های قرار داده شده با ما در ارتباط باشید.