شماره تماس ویراترکر: 025-33553000
الگو اس وی جی
جلوگیری از گم شدن بار

جلوگیری از گم شدن بار با ترموگراف ردیاب!

جلوگیری از گم شدن بار به راحتی قابل پیشگیری است. بیشتر بازرگانان و صادرکنندگان مواد غذایی، دارویی، کالاهای لوکس، نگران گم شدن یا سرقت محموله‌های خود هستند. برایشان سوال است وقتی بار را به دست راننده می‌سپارند، در کجای مسیر هستند؟ آیا راننده بدون تاخیر و به موقع، به مقصد می‌رسد؟ چگونه می‌توانند از بار خود در مقابل حوادث مسیر، حافظت کنند در حالی که کیلومترها از آن دور هستند؟ مساله مهمی است اما راه حل بسیار ساده‌ای دارد. همان‌طور که سوار اسنپ می‌شوید یا برای یکی از اعضای خانواده یا آشنایان‌تان، اسنپ می‌گیرید و کل مسیر خیال‌تان راحت است که راننده از چه مسیری عبور می‌کند و کی به مقصد می‌رسد، کانتینرها و کامیون‌های باری را هم، می‌توان با چنین سیستمی رصد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یک محصول کاربردی آشنا کنیم.

روش‌های جلوگیری از گم شدن بار در مسیرهای درون و برون شهری

برای این که خیال‌تان از صحت و سلامت محموله‌ها، در طول مسیر راحت باشد، کافیست بر عملکرد راننده نظارت داشته باشید. بعضی رانندگان پرخطر هستند. درست رانندگی نمی‌کنند. سرعت مجاز را رعایت نمی‌کنند یا ممکن است با تاخیر به مقصد برسند و اهمال کار باشند. حتی گاهی راننده به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهد اما در طول مسیر اتفاقاتی مانند تصادف یا سرقت ممکنه است بیفتد که جان خود راننده را نیز به خطر می‌اندازد. برای پیشگیری از این اتفاقات باید به نکات جلوگیری از گم شدن محموله توجه کنید. می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود و نوع بارتان، یکی از این دو روش را انتخاب کنید:

1-ردیاب خودرو

ردیاب خودرو به دو شکل در بازار وجود دارد و به راحتی قابل نصب در داخل یا زیر خودرو است. موقعیت مکانی خودرو را به دو حالت آنلاین و آفلاین به شما گزارش می‌دهد. دکمه کمک اظطراری و شنود دارد و می‌توان با آن، از راه دور، در خودرو را باز یا قفل کرد:

الف)ردیاب سیمی

با سیم‌کشی در خودرو نصب می‌شود. به برق باتری خودرو متصل می‌شود و نیازی به شارژ ندارد.

ب)ردیاب آهنربایی یا مغناطیسی

با مگنت قوی به خودرو متصل می‌شود. نصب و کاربری آسان‌تری دارد و به راحتی می‌توان آن را از دیدرس سارقان پنهان کرد. حافظه داخلی بالایی دارد و به زودی نیاز به شارژ ندارد.

2-ترموگراف ردیاب

برای پیشگیری از گم شدن و سرقت بار، ترموگراف ردیاب را توصیه می‌کنیم. ردیابی که از تمام ردیاب‌ها بهتر است، ترموگرافی است که قابلیت موقعیت‌یابی دارد. بیشتر کارخانه‌ها، شرکت‌ها، بازرگانان و صادرکنندگان، نیاز دارند از میزان دما و رطوبت بار خود در طول مسیر، مطلع باشند به ویژه محموله‌های خاص و حساس مانند فرآورده‌های لبنی، گوشت، میوه و سبزیجات، داورهای ویژه مانند انسولین و واکسن و مواد شیمیایی شرکت‌های پتروشیمی.

با یک ترموگراف دارای جی پی اس، دیگر نیاز نیست ردیاب را به طور جداگانه تهیه کنید. با نصب یک ترموگراف ردیاب، هم‌زمان هم میزان دما و رطوبت بار را می‌بینید و هم از موقعیت مکانی کانتینر یا کامیون مطلع خواهید شد. اگر سرقتی اتفاق بیفتد، ترموگراف ردیاب، به شما گزارش می‌دهد تا سریعا اقدام کنید.

جلوگیری از گم شدن بار، با ترموگراف همه‌کاره!

در بین شرکت‌های ایرانی تولیدکننده ترموگراف و ردیاب، شرکت ویراترکر، با ساخت ترموگراف چند منظوره، دغدغه صاحبین بار را برطرف کرده است. ترموگراف ویراترکر نسبت به نمونه‌های خارجی، هزینه کم‌تری دارد و با کم‌ترین میزان خطا، موقعیت مکانی ماشین حمل بار را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین، به شما گزارش می‌دهد. همچنین تیم پشتیبانی شرکت ویراترکر تا پایان مسیر، همراه شما خواهند بود تا بار خود را بدون خطر به مقصد برسانید.

سخن پایانی

 برای جلوگیری از گم شدن بار، اگر محموله‌هایی را جا به جا می‌کنید که نیاز به ثبت و گزارش دقیق دما و رطوبت و فشار دارند و مسیر ارسال‌تان طولانی است، و از طرفی به دنبال راهی برای جلوگیری از گم شدن بار  یا سرقت آن هستید، ما به شما ترموگراف ردیاب را توصیه می‌کنیم. یعنی همزمان می‌توانید با یک تیر، چند نشان بزنید و بار خود را به سلامت به مقصد برسانید و در صورت سرقت محموله در مسیر جاده، سریعا می‌توانید به پلیس اطلاع بدهید و اقدام کنید.

مقالات مرتبط

لطفا دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله‌های اخیر

  • ضرر و رسک استفاده نکردن از ترموگراف یا دیتالاگر

    ریسک های استفاده نکردن از ترموگراف

    ترموگراف وظیفه کنترل دما و رطوبت را بر عهده دارد و استفاده نکردن از آن، ریسک های زیادی همچون خرابی، فساد محصول و حتی سرقت کالا را در پی دارد.

  • اهمیت کنترل دما در حمل و نقل انواع مواد غذایی

    اهمیت بالای کنترل دما در حمل و نقل مواد غذایی

    کنترل دمای مواد غذایی در حمل و نقل بسیار مهم و ضروری است. هر زمان که صحبتی از حمل و نقل مواد غذایی به میان می آید، حفظ دمای مناسب یک نگرانی اصلی است. گزارشات جهانی نشان می دهد که سالانه مقادیر بسیار زیادی از مواد غذایی به دلیل عدم رعایت دمای مناسب در نگهداری […]

  • کد تعرفه گمرکی کالا- کد بین المللی کالا-hscode

    همه چیز درباره ی کد تعرفه گمرکی کالا یا HS CODE

    کد تعرفه گمرکی کالا یا HS CODE، زبان مشترک تجاری بین تمام کشروهای جهان است و مخفف HARMONIZED SYSTEM CODE و به معنای سیستم هماهنگ کننده است. HS CODE همچنین به معنای کد بین المللی کالا نیز شناخته می شود. این کد تعرفه کالا برای شناسایی و طبقه بندی هر چه بهتر کالاها صورت گرفت […]

  • مشکل و خرابی در سیستم سرمایشی ماشین یخچالدار

    7 خرابی رایج سیستم سرمایشی ماشین های یخچالدار

    سیستم سرمایشی ماشین یخچالدار، نقش بسیار موثری در سلامت بار دارد و هر گونه اختلالی در این سیستم می تواند به ضررهای سنگینی برای بار و کامیون منجر شود. ماشین های یخچالدار کاربردهای فراوانی در صنعت حمل و نقل محصولات فساد پذیر دارند. محصولاتی که به دما و رطوبت حساس هستند باید تحت دمای کنترل […]

login-user

نام خود را وارد کنید

شماره موبایل خود را وارد کنید

03:00

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

login-user

شماره موبایل خود را وارد کنید

03:00

سفارش خرید ترموگراف هوشمند ویراترکر برای مشاوره، پرسش سوالات و سفارش خرید ترموگراف ویراترکر می توانید با شماره های قرار داده شده با ما در ارتباط باشید.