شماره تماس ویراترکر: 025-33553000
الگو اس وی جی
کاربرد ترموگراف یک بار مصرف

کاربرد ترموگراف یکبار مصرف در صادرات

ترموگراف یکبار مصرف یک دستگاه سنجش دما و رطوبت برای محموله‌هایی است که در مسیرهای برون شهری طولانی یا برون مرزی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ممکن است دغدغه شما این باشد که بعد از خرید چندین ترموگراف خارجی با هزینه بالا و ارسال آن‌ها همراه بار به مقصد به خصوص خارج از کشور، چگونه می‌توانید آن را برگردانید یا هزینه بازگشت برای شما بالا و پردردسر باشد. برای همین ما در این مقاله به شما ترموگرافی را معرفی می‌کنیم که تولید داخلی است. نسبت به ترموگراف‌های خارجی، قیمت کم‌تری دارد و یک ترموگراف یکبار مصرف است. با این ویژگی دیگر چنین دغدغه‌ای نخواهید داشت.

مزایای ترموگراف یکبار مصرف

برخی صادرکنندگان فکر می‌کنند، ترموگرافی که تنها در یک سفر صادراتی و یکبار استفاده شود، کارایی خوبی ندارد و نمی‌تواند در یک مسیر طولانی، محافظ محموله‌های مهمی چون مواد غذایی، دارو و مواد شیمیایی حساس باشد. عبارت یکبار مصرف به طور ناخودآگاه، برای بعضی‌ها تداعی‌کننده این است که چنین دستگاه‌هایی کارایی لازم را ندارند. در حالی که یکبار مصرف بودن در ترموگراف‌ها یک ویژگی مهم و به شدت مورد نیاز برای محموله‌های صادراتی است که به میزان انبوه به خارج از کشور صادر می‌شوند. تصور کنید هزینه زیادی برای چندین ترموگراف‌ غیر یکبار مصرف، صرف کرده‌اید اما ممکن است در مقصد دزدیده یا گم شود و اصلا به دست شما نرسد. به همین دلیل خرید ترموگراف یکبار مصرف یک نیاز ضروری برای هر صادرکننده‌‌ای است که آینده‌نگر است و به دنبال کاهش هزینه‌های تجارت.

انواع ترموگراف‌ یکبار مصرف

1-ترموگراف خارجی

ترموگراف‌های خارجی مانند تستو، مارمونیکس و ای زد، مدل یکبار مصرف دارند اما هزینه خرید آن‌ها بالاست. به خصوص اگر بخواهید چندین ترموگراف را برای کانتینرهای خود بخرید.

2-ترموگراف داخلی

 در بین شرکت‌های ایرانی سازنده ترموگراف، ویراترکر، توانسته با دانش مهندسان و جوانان ایرانی، ترموگرافی بسازد که با برندهای خارجی مانند مارمونیکس، ای زد و تستو رقابت می‌کند. هزینه این دستگاه نسبت به نمونه‌های خارجی بسیار کم‌تر است. همچنین مهم‌ترین ویژگی‌ این ترموگراف، امنیت بیشتری است که ردیاب کانتینر و کامیون با قابلیت یکبار مصرف بودن برای شما فراهم می کند.

مطلب مرتبط: با انواع ترموگراف بیشتر آشنا شوید!

مزایای ترموگراف یکبار مصرف ویراترکر

1-سنجش دما

2-سنجش رطوبت

3-مجهز به ردیاب و موقعیت‌یاب بار

4-گارانتی 6 ماهه

5-شارژ یک ماهه

6-با کم‌ترین خطای محاسباتی

7-گزارش‌دهی به صورت آنلاین، آفلاین، در پنل و یا با اس ام اس

8-مناسب برای هر نوع بار اعم از مواد غذایی فسادپذیر، دارو و مواد شیمیایی و…

9-اخطار به موقع هنگام بروز مشکل در کانتینر یا کامیون حمل بار

10-مقاومت دمایی از -40  تا +50 درجه سانتی‌گراد

11-کم وزن و کوچک

12-نصب بدون نیاز به سیم‌کشی

13-امکان نصب سامانه رهگیری بر روی موبایل، تبلت و کامپیوتر

14-ذخیره اطلاعات در مناطقی که آنتن‌دهی ندارد و ارسال بعد از رسیدن به منطقه تحت پوشش

15-همراهی تیم پشتیبانی از ابتدا تا انتهای مسیر

16-نمایش میزان کارکرد خودرو در طی مسیر

17-نظارت بر عملکرد رانند‌گان

18-تعویض 7 روزه در صورت بروز مشکل

19-شارژ باتری تا 90 روز بدون اتصال به برق خودرو

سخن پایانی

قیمت ترموگراف ایرانی، بسیار کم‌تر از نمونه‌های خارجی است و خرید آن به صرفه‌تر است. با این دستگاه دیگر نگران این نخواهید بود که بعد از تحویل بار، ترموگراف های شما چه خواهد شد. اطلاعات به طور کامل و با جزئیات برای شما ارسال می‌گردد و بعد از پایان ماموریت مراقبت از بار و تحویل آن به خریدار، خاموش می‌شود. اگر قصد صادرات دارید و هنوز ترموگراف مورد نظر خود را خریداری نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین شرکت ویراترکر تماس بگیرید تا شما را برای یک خرید با اطمینان راهنمایی کنند. 33553000-025

مقالات مرتبط

لطفا دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله‌های اخیر

  • ضرر و رسک استفاده نکردن از ترموگراف یا دیتالاگر

    ریسک های استفاده نکردن از ترموگراف

    ترموگراف وظیفه کنترل دما و رطوبت را بر عهده دارد و استفاده نکردن از آن، ریسک های زیادی همچون خرابی، فساد محصول و حتی سرقت کالا را در پی دارد.

  • اهمیت کنترل دما در حمل و نقل انواع مواد غذایی

    اهمیت بالای کنترل دما در حمل و نقل مواد غذایی

    کنترل دمای مواد غذایی در حمل و نقل بسیار مهم و ضروری است. هر زمان که صحبتی از حمل و نقل مواد غذایی به میان می آید، حفظ دمای مناسب یک نگرانی اصلی است. گزارشات جهانی نشان می دهد که سالانه مقادیر بسیار زیادی از مواد غذایی به دلیل عدم رعایت دمای مناسب در نگهداری […]

  • کد تعرفه گمرکی کالا- کد بین المللی کالا-hscode

    همه چیز درباره ی کد تعرفه گمرکی کالا یا HS CODE

    کد تعرفه گمرکی کالا یا HS CODE، زبان مشترک تجاری بین تمام کشروهای جهان است و مخفف HARMONIZED SYSTEM CODE و به معنای سیستم هماهنگ کننده است. HS CODE همچنین به معنای کد بین المللی کالا نیز شناخته می شود. این کد تعرفه کالا برای شناسایی و طبقه بندی هر چه بهتر کالاها صورت گرفت […]

  • مشکل و خرابی در سیستم سرمایشی ماشین یخچالدار

    7 خرابی رایج سیستم سرمایشی ماشین های یخچالدار

    سیستم سرمایشی ماشین یخچالدار، نقش بسیار موثری در سلامت بار دارد و هر گونه اختلالی در این سیستم می تواند به ضررهای سنگینی برای بار و کامیون منجر شود. ماشین های یخچالدار کاربردهای فراوانی در صنعت حمل و نقل محصولات فساد پذیر دارند. محصولاتی که به دما و رطوبت حساس هستند باید تحت دمای کنترل […]

login-user

نام خود را وارد کنید

شماره موبایل خود را وارد کنید

03:00

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

login-user

شماره موبایل خود را وارد کنید

03:00

سفارش خرید ترموگراف هوشمند ویراترکر برای مشاوره، پرسش سوالات و سفارش خرید ترموگراف ویراترکر می توانید با شماره های قرار داده شده با ما در ارتباط باشید.