شماره تماس ویراترکر: 025-33553000
الگو اس وی جی
مزایای ردیاب در صنعت حمل و نقل

زمانی که ردیابها به کمک صنعت حمل و نقل می آیند

کاربرد ردیاب در صنعت حمل و نقل امروزه به یک اصل اساسی و غیر قابل اجتناب تبدیل شده است. زیرا امروزه ما با بازارهای جهانی روبرو هستیم و بسیاری از کالاهای مورد استفاده ما از کشورهای دیگر به دستمان می‌رسد. به همین دلیل بیشتر کارخانه‌ها و تولیدکنندگان به صنعت حمل و نقل وابسته‌اند و این گونه بود که سیستم حمل و نقل در سراسر جهان توسعه پیدا کرد.

کم کم شرکت‌های حمل و نقل به وجود آمدند و به مرور گسترش یافتند. اما بعد از مدتی با افزایش واردات و صادرات کالاها، این شرکت‌ها با چالش‌های زیادی مواجه شدند. عملکرد رانندگان و نرسیدن به موقع کالا به دست مشتری، آسیب دیدن کالاهای حساس (مانند میوه و سبزیجات) در مسیر یا مفقود شدن کالاهای باارزش و در نهایت عدم رضایت مشتری دغدغه اصلی شرکت‌های حمل و نقل بود. اما این بار نیز تکنولوژی به کمک بشر آمد و شرکت‌ها توانستند با استفاده از ردیاب و سیستم جی پی اس نظارت و ساماندهی بهتری بر روی ناوگان خود داشته باشند.

ردیاب خودروهای سنگین با اطلاعاتی که در اختیار مدیران قرار می‌دهند، به آنان کمک می‌کنند تا بتوانند کنترل بیشتری بر روی سیستم حمل و نقل خود داشته باشند. با استفاده از این فناوری، آنها قادر خواهند بود مسیرهای طی شده، سرعت و لحظه‌ ورود و خروج از مسیر‌های برنامه‌ریزی شده برای هر خودرو و وضعیت کالاهای حمل شده را بررسی کنند و از این طریق خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهند.

مزایای ردیاب در صنعت حمل و نقل

  1. تعیین دقیق موقعیت خودروها
  2. برنامه ریزی مسیر
  3. بالا بردن امنیت خودروها
  4. نظارت بر عملکرد راننده
  5. بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش استهلاک خودرو
  6. استفاده از گزارشات دستگاه
  7. رضایت مشتری
  8. پیگیری بار
  9. صادارت ایمن
  10. هشدار
  11. امکان شنود
  12. تجزیه و تحلیل
  13. کاهش هیزنه بیمه

1. تعیین دقیق موقعیت خودروها

با استفاده از دستگاه ردیاب خودرو شما می‌توانید به صورت لحظه به لحظه از مکان دقیق خودرو، مدت زمان توقف و سرعت حرکت آن مطلع شوید و اطمینان حاصل کنید که خودروی شرکت در مسیر درست و از پیش تعیین شده حرکت می‌کند. و از این طریق ارسال به موقع کالا را برای مشتری تضمین کنید.

ردیاب در حمل و نقل

2. برنامه ریزی مسیر

استفاده از نقشه جی پی اس دستگاه به شما کمک می‌کند تا بهترین و کوتاه‌ترین مسیر رسیدن به مقصد را پیدا کنید و مسیر تردد خودروها را برنامه‌ریزی کنید.

3. بالا بردن امنیت خودروها

وجود ردیاب خودروی سنگین باعث می‌شود که شما بتوانید با راننده ارتباط دو طرفه داشته باشید و از امنیت خودرو مطلع باشید و در صورت سرقت خودرو یا کالاهای داخل آن سریعا آن را ردیابی و خاموش کنید. و به راحتی خودرو یا کالاهای مسروقه را پیدا کنید.

4. نظارت بر عملکرد راننده

در شرکت‌های حمل و نقل خودروها و رانندگان بسیاری فعال هستند و بدون استفاده از ردیاب خودروهای سنگین اطلاع از موقعیت و عملکرد همه رانندگان کار بسیار دشواری است. با استفاده از ردیاب خودرو، می‌توان بر روی تمام خودروها نظارت داشت و با بررسی عملکرد رانندگان مدیریت بهتری روی سیستم حمل و نقل داشت.

5. بهینه سازی مصرف سوخت و کاهش استهلاک خودرو

ردیاب خودروهای سنگین این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید از میزان حرارت خودرو، دور موتور، میزان مصرف سوخت، تعویض فیلتر، وضعیت لاستیک و روغن مطلع شوید. با کنترل تمام این آیتم‌ها هزینه‌های نگهداری ماشین کاهش می‌یابد. به علاوه با تعیین بهترین مسیر و نظارت بر سرعت خودرو می‌توانید به مقدار زیادی مصرف سوخت را کم کنید.

بهینه سازی حمل و نقل

6. استفاده از گزارشات دستگاه

ذخیره شدن تمام اطلاعات مربوط به خودرو بر روی پنل کاربری از جمله مزایای استفاده از ردیاب خودروهای سنگین در صنعت حمل و نقل می‌باشد. که اطلاعات دقیقی از وضعیت کالاها از مبدا تا مقصد را به شما نشان می‌دهد. و در صورت نارضایتی یا شکایت مشتری مدارکی از وضعیت خودرو و کالا در دسترس شما قرار دارد.

7. رضایت مشتری

اساسی‌ترین اصل موفقیت و پیشرفت شرکت‌های حمل و نقل رضایت مشتری است. مشتریان بیشتر ترجیح می‌دهند جابه‌جایی کالاهای خود را به شرکت‌هایی بسپارند که از ردیابی دقیق و نظارت مستمر روی خودروهای حمل بار استفاده می‌کنند و یک سفر ایمن را تضمین می‌کنند. البته مشتریان و صاحبان کالا می‌توانند با خرید ردیاب خودروهای سنگین خودشان مستقیما بر روی نحوه ارسال کالاها نظارت داشته باشند و از رسیدن به موقع کالاها اطمینان حاصل کنند.

8. پیگیری بار

با نصب ردیاب در خودورهای حمل بار، می‌توانید به صورت آنلاین یا آفلاین، از موقعیت محموله‌‌های خود مطلع شوید و تا پایان مسیر پیگیر سلامت آن باشید. به ویژه در محموله‌هایی که قیمتی یا حساس هستند.

9. صادرات امن

ارسال محموله‌هایی که به مسیرهای طولانی و برون مرزی ارسال می‌شوند، نیاز به مراقبت‌های ویژه و بیشتری دارد. ردیاب خودرو یک محافظ عالی برای مراقبت از بار صادراتی است.

10. هشدار

در صورت روشن شدن خودرو، خروج از مسیر اصلی یا نقص فنی، ردیاب خودرو به راننده یا مالک خودرو هشدار می‌دهد و می‌توان خودرو را از راه دور خاموش کرد.

11. امکان شنود

در برخی مواقع مانند خودروهای حامل مقامات سیاسی و… ردیاب خودرو این امکان را دارد که صداهای داخل ماشین را ضبط و گزارش کند.

12. تجزیه و تحلیل

در ناوگان حمل و نقل، استفاده از ردیاب، نشان می‌دهد که میزان رفت و آمدها، مسیرهای رفت و آمد، عملکرد رانندگان و…به چه صورت است. این بررسی به پیاده‌سازی برنامه‌های حمل و نقل بهینه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند.

13. کاهش هزینه‌ بیمه

یکی دیگر از کاربردهای ردیاب در صنعت حمل و نقل، کاهش هزینه بیمه خودرو و بار است. شرکت‌های بیمه برای ماشین‌های مجهز به موقعیت‌یاب، تخفیف در نظر می‌گیرند. بیمه حمل و نقل بین المللی کالا، از موارد ضروری برای جابه جایی بار در سطح بین المللی است، که با وجود یک ردیاب مناسب می توان ریسک های موجود را تا حد ممکن کم کرده و استفاده از بیمه با وجد ضرورت دیگر یک دغدغه اساسی نخواهد بود.

ترموگراف ردیاب ویراترکر

شما با استفاده از ترموگراف و ردیاب خودرو ویراترکر می توانید از بسیاری از مزایای بالا بهره مند می شوید. شما با خرید دستگاه ترموگراف ویراترکر، دیگر نگران دیر رسیدن، خرابی، سرقت محموله خود نخواهید بود. دیتالاگر ویراترکر مجهز به ماژول جی پی اس و دما و رطوبت بسیار قوی است و شما را از خرید ترموگراف و ردیاب به صورت جدا بی نیاز کرده و در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

سخن پایانی

اگر هنوز از ردیاب خودرو استفاده نکرده‌اید، بهتر است به مزایا و کاربرد ردیاب در صنعت حمل و نقل، توجه کنید. درست است که می‌گویند دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است اما اگر یک صادرکننده یا تولیدکننده باشید، برای شما، به موقع رسیدن بار، بهتر از دیر رسیدن است. همچنین امنیت خودروهای شخصی با این دستگاه کوچک اما بسیار کاردبردی، بالا می‌رود.

مقالات مرتبط

لطفا دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله‌های اخیر

  • ضرر و رسک استفاده نکردن از ترموگراف یا دیتالاگر

    ریسک های استفاده نکردن از ترموگراف

    ترموگراف وظیفه کنترل دما و رطوبت را بر عهده دارد و استفاده نکردن از آن، ریسک های زیادی همچون خرابی، فساد محصول و حتی سرقت کالا را در پی دارد.

  • اهمیت کنترل دما در حمل و نقل انواع مواد غذایی

    اهمیت بالای کنترل دما در حمل و نقل مواد غذایی

    کنترل دمای مواد غذایی در حمل و نقل بسیار مهم و ضروری است. هر زمان که صحبتی از حمل و نقل مواد غذایی به میان می آید، حفظ دمای مناسب یک نگرانی اصلی است. گزارشات جهانی نشان می دهد که سالانه مقادیر بسیار زیادی از مواد غذایی به دلیل عدم رعایت دمای مناسب در نگهداری […]

  • کد تعرفه گمرکی کالا- کد بین المللی کالا-hscode

    همه چیز درباره ی کد تعرفه گمرکی کالا یا HS CODE

    کد تعرفه گمرکی کالا یا HS CODE، زبان مشترک تجاری بین تمام کشروهای جهان است و مخفف HARMONIZED SYSTEM CODE و به معنای سیستم هماهنگ کننده است. HS CODE همچنین به معنای کد بین المللی کالا نیز شناخته می شود. این کد تعرفه کالا برای شناسایی و طبقه بندی هر چه بهتر کالاها صورت گرفت […]

  • مشکل و خرابی در سیستم سرمایشی ماشین یخچالدار

    7 خرابی رایج سیستم سرمایشی ماشین های یخچالدار

    سیستم سرمایشی ماشین یخچالدار، نقش بسیار موثری در سلامت بار دارد و هر گونه اختلالی در این سیستم می تواند به ضررهای سنگینی برای بار و کامیون منجر شود. ماشین های یخچالدار کاربردهای فراوانی در صنعت حمل و نقل محصولات فساد پذیر دارند. محصولاتی که به دما و رطوبت حساس هستند باید تحت دمای کنترل […]

login-user

نام خود را وارد کنید

شماره موبایل خود را وارد کنید

03:00

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

login-user

شماره موبایل خود را وارد کنید

03:00

سفارش خرید ترموگراف هوشمند ویراترکر برای مشاوره، پرسش سوالات و سفارش خرید ترموگراف ویراترکر می توانید با شماره های قرار داده شده با ما در ارتباط باشید.