شماره تماس ویراترکر: 025-33553000
الگو اس وی جی
ردیاب دوربین دار خودرو

ردیاب دوربین دار خودرو، راه حلی مطمئن برای امنیت خودرو

ردیاب‌ دوربین دار خودرو یکی از پیشرفته‌ترین و امن‌ترین وسیله برای حفاظت از خودرو و بالا بردن امنیت آن است. ردیاب خودرو انواع مختلفی دارد. اما ردیاب دوربین دار خودرو نسل جدیدی از ردیاب است که به غیر از موقعیت یابی خودرو ویژگی ها و کاربردهای دیگری نیز دارد که  آن را به یکی از پرفروش ترین ردیابهای موجود تبدیل کرده است. اگر میخواهید با نحوه عملکرد و امکانات ردیاب دوربین دار خودرو آشنا شوید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

سال‌های متمادی است که دوربین‌ها در کنار سیستم‌های ضد سرقت به یکی از مهم‌ترین ابزارهای امنیتی تبدیل شده‌اند. این روزها ردیاب‌های دوربین دار متعددی در جهان طراحی و تولید می‌شود تا مالکان خودرو بیش از پیش از وضعیت خودرو مطلع باشند.
جی پی اس خودرو با اتصال به سامانه ماهواره‌های فضایی مالکان ماشین‌ها را از وضعیت و موقعیت جغرافیایی ماشین مطلع می‌کنند. اما ردیاب‌های دوربین‌ دار قدرت مانور بیشتری با تصویر برداری و ارسال عکس برای صاحب خودرو به وجود می‌آورند.

نحوه عملکرد ردیاب‌ دوربین دار خودرو

سالهاست که دوربین ها به عنوان یک جزء اساسی در کنار دیگر سیستم های ضد سرقت نقش مهمی را در حیطه امنیت ایفا می کنند. ردیاب‌های دوربین دار خودرو توسط شرکت های طراحی و تولید ردیاب برای پیشگیری از سرقت خودروها و بالابردن امنیت آنها ساخته شده اند.

این ردیابها معمولا دارای دو عدد دوربین (یک دوربین صندلی های جلو و یک دوربین صندلی های عقب را پوشش می دهد). تراشه جی پی اس و بی تی اس جهت موقعیت یابی و یک عدد سیم‌کارت جهت ارسال اطلاعات و دریافت هشدارها هستند.

برخی از این ردیابها به سیستم برق خودرو متصل می شوند. یعنی برای نصب آنها به سیم کشی توسط افراد متخصص نیاز است. برخی دیگر بدون نیاز به سیم کشی به راحتی توسط خود کاربر در یک مکان مشخص نصب شده و سیم برق آن به فندکی خودرو متصل می شود.
برخی دیگر نیز با استفاده از باتری داخلی خود کار می کنند. برخی از این باتری ها قابل شارژ و برخی دیگر غیرقابل شارژ (یکبار مصرف) هستند. با استفاده از این ردیاب می توانید هر قسمت از خودرو را که بخواهید تحت نظر داشته باشید. البته از همین سیستم هم در ترموگراف های ویراترکر نیز استفاده شده و شما دیگر نیازی به سیم کشی در کانتینرهای خود ندارید و این یکی از بزرگترین مزیت های رقابتی ویراترکر در بازار ردیاب های هوشمند است.

ردیاب دوربین دار خودرو

ردیاب دوربین دار خودرو انواع مختلفی دارند. برخی از آنها می توانند فضای کابین را به صورت آنلاین و 24 ساعته نمایش دهند اما برخی دیگر تصاویر را ضبط کرده و شما در مواقع لزوم می توانید به حافظه داخلی آن مراجعه کرده و فیلم ها را مشاهده نمایید.

پس اگر قصد خرید یک ردیاب دوربین دار خودرو را دارید بهتر است با ویژگی ها و امکانات این نوع ردیاب‌ها آشنا شوید و با توجه به نیاز و نوع کاربری خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی‌های ردیاب دوربین دار خودرو

  1. قابلیت گرفتن عکس و فیلم در شب
  2. قابلیت ضد آب و ضد رطوبت
  3. نشان دادن تصویر روی مسیریابی خودرو
  4. مجهز به حافظه داخلی و ذخیره
  5. قابلیت ذخیره کردن عکس‌ها به‌صورت جداگانه با توجه به موقعیت جغرافیایی
  6. مجهز به نمایش بار خودرو (مناسب برای خودروهای سنگین و کانتینرهای حمل بار)
  7. امکان مدیریت آنلاین خودروها
  8. قابلیت ارسال فیلم ها و تصاویر به‌صورت آنلاین

مزایای ردیاب دوربین‌ دار خودرو

  1. با استفاده از ردیاب دوربین دار خودرو، در هر جایی از کره زمین که باشید می‌توانید موقعیت مکانی خودروی سبک یا سنگین خود را شناسایی و یک تصویر واضح و باکیفیت از کابین خودرو یا فضای داخل کانتینر و بار خود داشته باشید.
  2.  این ردیاب بر روی تمامی خودروها قابل نصب است.
  3. این ردیابها در کنار ضبط تصاویر با کیفیت بالا، قابلیت شنود نیز دارند.
  4. با ردیاب دوربین دار خودرو می توان بسیاری از عملکردهای خودرو را از دور کنترل نمود. به عنوان مثال می توان خودرو را از راه دور روشن یا خاموش کرد یا درب ها را باز یا قفل نمود.
  5. در این ردیابها امکان قراردادن دو سیم کارت یا اضافه کردن رم وجود دارد.
  6. می توان از طریق پنل کاربری بر روی سایت یا اپلیکیشن موبایل اطلاعات ردیابها را نظارت و مدیریت نمود.
  7. نشان دادن موقعیت مکانی خودرو به صورت لحظه ای و ارسال هشدار در صورت سرقت خودرو
  8. با استفاده از دوربین ردیاب می توان چهره سارقین را شناسایی و ذخیره نمود و در کمترین زمان موقعیت خودرو را مشخص و آن را پیدا نمود
موقعیت یابی ردیاب دوربین دار

کاربردهای مهم ردیاب دوربین دار خودرو

1. حفظ امنیت خودروها

ردیاب دوربین دار خودرو با ضبط تصویر و صدای داخل خودرو، کمک بسیاری به حفظ امنیت خودرو و سرنشینان آن می کند. تصاویر و فیلم های ذخیره شده نیز در هنگام وقوع تصادف می تواند در تشخیص جزئیات و شناسایی مقصر کمک زیادی کند.
این ردیاب برای کسانی که کالا، وسایل یا مدارک مهم و با ارزشی را در خودرو جا به جا می‌کنند بسیار ضروری است.

2. استفاده در اتوبوس و مینی بوس ها

امنیت فرزندان در مسیر خانه تا مدرسه در سرویس مدارس، یکی از دغدغه های اصلی والدین است. با نصب ردیاب‌ دوربین دار خودرو در اتوبوس‌ها و سرویس مدارس همه‌ والدین، مدیران مدارس و مهد کودک‌ها می‌توانند به طور لحظه‌ای از موقعیت و امنیت کودکان مطمئن شوند.

3. استفاده در خودروهای سنگین، کامیون ها و کانتینرهای حمل بار

استفاده از ردیاب‌های دوربین دار خودرو در کامیون ها و کانتینرهای حمل بار باعث افزایش امنیت خودرو و بار می شود. علاوه بر این مدیران شرکت های حمل و نقل و صاحبان کالا می توانند نظارت بهتری بر روی روند جابجایی بار، شرایط بار و عملکرد راننده داشته باشند و ناوگان حمل و نقل را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.

مقالات مرتبط

لطفا دیدگاهتان را با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله‌های اخیر

  • ضرر و رسک استفاده نکردن از ترموگراف یا دیتالاگر

    ریسک های استفاده نکردن از ترموگراف

    ترموگراف وظیفه کنترل دما و رطوبت را بر عهده دارد و استفاده نکردن از آن، ریسک های زیادی همچون خرابی، فساد محصول و حتی سرقت کالا را در پی دارد.

  • اهمیت کنترل دما در حمل و نقل انواع مواد غذایی

    اهمیت بالای کنترل دما در حمل و نقل مواد غذایی

    کنترل دمای مواد غذایی در حمل و نقل بسیار مهم و ضروری است. هر زمان که صحبتی از حمل و نقل مواد غذایی به میان می آید، حفظ دمای مناسب یک نگرانی اصلی است. گزارشات جهانی نشان می دهد که سالانه مقادیر بسیار زیادی از مواد غذایی به دلیل عدم رعایت دمای مناسب در نگهداری […]

  • کد تعرفه گمرکی کالا- کد بین المللی کالا-hscode

    همه چیز درباره ی کد تعرفه گمرکی کالا یا HS CODE

    کد تعرفه گمرکی کالا یا HS CODE، زبان مشترک تجاری بین تمام کشروهای جهان است و مخفف HARMONIZED SYSTEM CODE و به معنای سیستم هماهنگ کننده است. HS CODE همچنین به معنای کد بین المللی کالا نیز شناخته می شود. این کد تعرفه کالا برای شناسایی و طبقه بندی هر چه بهتر کالاها صورت گرفت […]

  • مشکل و خرابی در سیستم سرمایشی ماشین یخچالدار

    7 خرابی رایج سیستم سرمایشی ماشین های یخچالدار

    سیستم سرمایشی ماشین یخچالدار، نقش بسیار موثری در سلامت بار دارد و هر گونه اختلالی در این سیستم می تواند به ضررهای سنگینی برای بار و کامیون منجر شود. ماشین های یخچالدار کاربردهای فراوانی در صنعت حمل و نقل محصولات فساد پذیر دارند. محصولاتی که به دما و رطوبت حساس هستند باید تحت دمای کنترل […]

login-user

نام خود را وارد کنید

شماره موبایل خود را وارد کنید

03:00

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

login-user

شماره موبایل خود را وارد کنید

03:00

سفارش خرید ترموگراف هوشمند ویراترکر برای مشاوره، پرسش سوالات و سفارش خرید ترموگراف ویراترکر می توانید با شماره های قرار داده شده با ما در ارتباط باشید.